This was today and it was LIVE!
I kinda missed it actully
if i hadnt then i would have told you guys >.<
but i think i would have missed it either way cuz it was on like 12 noon korean time and thats like 5 in the morning i think
and im a very very very lazy person wen it comes to waking up early looool
anyway
enjoy the pic
psst: jae looks smokin hawt *drools*
DBSK says "No!"
Im soo glad that Jaechun or yunho smoke no more. I think Yoochun gave up but not sure, i saw a clip of him smoking back in 2007 wen they relesed their 2nd jap album.
I no for a fact tha Yunho doesnt smoke no more and i think jaejoong has stopped too.
BUT!!!
If they are doing this advertisment then that must mean they have given up right?
I have nothing against ppl smoking (its their choice) but its bad for your health.
Article:
Non-smoking Campaign in 2008
'Say No, Save Life!'
Popular singers in a public campaign by the mass participation,
music video aired by actively
young people contribute to the formation of a non-smoking
have been well and the consensus.
Start the music video---> Wonder Girls Super Junior, VOS, epik highi, Davinchi,, Big Bang, cool, Shin Hye Sung, FT Island, Kara, 2PM, Brown Eyed Girl and a large number of popular singers.
In particular, to participate in the live dance, and ballad singers and a variety of tailor-made for each genre creating music videos, TV every week, the airwaves were in the program.
The dangers of secondhand smoke and to inform young people of non-smoking campaign to effectively deliver a message to young people contribute a large consensus was forming.
TVXQ's music video of the non-smoking Let's go 26 days TV program broadcast on the airwaves, and added that the Health and Welfare families' (Say No) 'non-smoking campaign website (www.say-no.co.kr) also can be seen. In particular, the (Say No) Home 'Super Junior', 'Wonder Girl', 'Big Bang', and participated in the various versions of the popular singer, can enjoy along with music videos.
news reporter (johnnyo@freezonenews.com)
Crd: dnbn
동방신기가 세이노(Say-No) 금연송 뮤직비디오 시리즈의 마지막 주자로 나서 피날레를 장식한다. 보건복지가족부(장관 전재희)가 펼치고 있는 2008 금연캠페인 ‘Say No, Save Life!'는 공익캠페인으로는 드물게 국내 인기가수들이 대거 참여, 뮤직비디오로 방영함으로써 젊은 층의 적극적 금연 호응과 공감대 형성에 기여해왔다.
금연송 뮤직비디오 시리즈는 슈퍼주니어를 시작으로 원더걸스, V.O.S, 에픽하이, 다비치, 서인영, 샤이니, 남규리, 빅뱅, 쿨, 신혜성, F.T 아일랜드, 카라, 2PM, 브라운아이드걸스 등 국내 최정상 인기가수들이 대거 참여했다. 특히 참여하는 가수들마다 특징을 살려 댄스와 발라드 등 다양한 장르로 뮤직비디오를 제작, 매주 공중파 TV 가요프로그램에서 소개됐다. 이를 통해 청소년에게 간접흡연의 위험성을 알리고 금연캠페인의 메시지를 효과적으로 전달해 젊은 층의 큰 공감대를 형성하는 데 기여했다.
동방신기의 금연 뮤직비디오는 오는 26일 공중파TV 가요프로그램에서 방영되며 보건복지가족부가 운영하는 '세이노(Say No)' 금연캠페인 홈페이지(www.say-no.co.kr)에서도 볼 수 있다. 특히 세이노 홈페이지에서는 ‘슈퍼주니어’, ‘원더걸스’, ‘빅뱅’ 등 국내 대표 인기가수가 참여한 다양한 버전의 뮤직비디오도 함께 감상할 수 있다.
프리존뉴스 정욱 기자 (johnnyo@freezonenews.com)
Crd: dnbn
'Say No, Save Life!'
Popular singers in a public campaign by the mass participation,
music video aired by actively
young people contribute to the formation of a non-smoking
have been well and the consensus.
Start the music video---> Wonder Girls Super Junior, VOS, epik highi, Davinchi,, Big Bang, cool, Shin Hye Sung, FT Island, Kara, 2PM, Brown Eyed Girl and a large number of popular singers.
In particular, to participate in the live dance, and ballad singers and a variety of tailor-made for each genre creating music videos, TV every week, the airwaves were in the program.
The dangers of secondhand smoke and to inform young people of non-smoking campaign to effectively deliver a message to young people contribute a large consensus was forming.
TVXQ's music video of the non-smoking Let's go 26 days TV program broadcast on the airwaves, and added that the Health and Welfare families' (Say No) 'non-smoking campaign website (www.say-no.co.kr) also can be seen. In particular, the (Say No) Home 'Super Junior', 'Wonder Girl', 'Big Bang', and participated in the various versions of the popular singer, can enjoy along with music videos.
news reporter (johnnyo@freezonenews.com)
Crd: dnbn
동방신기가 세이노(Say-No) 금연송 뮤직비디오 시리즈의 마지막 주자로 나서 피날레를 장식한다. 보건복지가족부(장관 전재희)가 펼치고 있는 2008 금연캠페인 ‘Say No, Save Life!'는 공익캠페인으로는 드물게 국내 인기가수들이 대거 참여, 뮤직비디오로 방영함으로써 젊은 층의 적극적 금연 호응과 공감대 형성에 기여해왔다.
금연송 뮤직비디오 시리즈는 슈퍼주니어를 시작으로 원더걸스, V.O.S, 에픽하이, 다비치, 서인영, 샤이니, 남규리, 빅뱅, 쿨, 신혜성, F.T 아일랜드, 카라, 2PM, 브라운아이드걸스 등 국내 최정상 인기가수들이 대거 참여했다. 특히 참여하는 가수들마다 특징을 살려 댄스와 발라드 등 다양한 장르로 뮤직비디오를 제작, 매주 공중파 TV 가요프로그램에서 소개됐다. 이를 통해 청소년에게 간접흡연의 위험성을 알리고 금연캠페인의 메시지를 효과적으로 전달해 젊은 층의 큰 공감대를 형성하는 데 기여했다.
동방신기의 금연 뮤직비디오는 오는 26일 공중파TV 가요프로그램에서 방영되며 보건복지가족부가 운영하는 '세이노(Say No)' 금연캠페인 홈페이지(www.say-no.co.kr)에서도 볼 수 있다. 특히 세이노 홈페이지에서는 ‘슈퍼주니어’, ‘원더걸스’, ‘빅뱅’ 등 국내 대표 인기가수가 참여한 다양한 버전의 뮤직비디오도 함께 감상할 수 있다.
프리존뉴스 정욱 기자 (johnnyo@freezonenews.com)
Crd: dnbn
No comments:
Post a Comment